Salgsfabrikken skal nå selge annonser for InteriørMagasinet

Salgsfabrikken skal nå selge annonser for InteriørMagasinet

Salgsfabrikken er stolte over å kunne kunngjøre at vi fra og med 1. september starter samarbeidet om annonsesalget for InteriørMagasinet, en del av Hegnar Media.

InteriørMagasinet er Nordens mest omfangsrike bolig- og livsstilsmagasin, med seks utgaver i året. Magasinet gir leserne en unik opplevelse av de flotteste hjem og fritidsboliger, og setter hvert år søkelyset på temaer som belysning, fargebruk, uterom, kjøkken og bad. I tillegg byr bladet på inspirerende reisereportasjer og delikate matopplevelser.

Med 112 000 lesere per utgave – og hele 330 000 unike lesere i løpet av året – er InteriørMagasinet et viktig medieunivers for merkevarer som ønsker å bygge posisjon og kjennskap blant kjøpesterke beslutningstakere med høy påvirkningskraft. Leserne er opptatt av interiør og design, kjøper mer og oftere enn andre, og utgjør en målgruppe med høy relevans for både norske og internasjonale aktører.

– Vi er glade og stolte over å kunne samarbeide med et så flott magasin og en så viktig utgiver som Hegnar Media. InteriørMagasinet har en unik posisjon i markedet, og vi ser frem til å bidra med vår kompetanse innen målrettet annonsesalg for å skape verdi både for utgiver og annonsører, sier Wenche Huser Sund, daglig leder i Salgsfabrikken.

Vi gjør det veldig godt om dagen – ansetter flere dyktige medievelgere og har stadig flere som ønsker å samarbeide med oss. Det er gøy på jobben !

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Wenche Huser Sund
Salgsfabrikken
huser@salgsfabrikken.no

Mob 90616307

Det nåværende bildet har ingen alternativ tekst. Filnavnet er: unnamed.jpg

Wenche Huser Sund, daglig leder
2. september 2025