Salgsfabrikken er stolt over å samarbeide med Bobil og Caravan magasinet!

Magasinet er medlemsbladet til Norsk Bobil og Caravan Club og er Norges desidert største og ledende magasin for alle som søker informasjon om campinglivets mange tilbud og gleder.  

Salgsfabrikken tok over annonsesalget på magasinet 1 september og har hatt ansvar for annonsesalget i de 2 siste utgavene.

Vi er stolte over å ha laget nye annonseflater og tilført totalt 27 nye annonsører til bladet og rekord på de 2 siste utgavene.

Et meget engasjerende innhold i bladet, stort ubrukt potensiale i bransjen og entusiastiske selgere har lagt grunnlaget for suksessen.

Vi gleder oss stort til neste år!

 Visste du dette om Bobil og Caravan magasinet:

  • Vi har et opplag på 27 624 og 110 000 lesere.
  • KANTAR Media presenterte i 2019 en stor leserundersøkelse som viser at hele 80% av våre lesere har bobil eller campingvogn, og 20% kan være framtidige campere.
  • BoCM ble i 2018 godkjent som medlem i Fagpressen, som eneste norske papirbaserte caravanpublikasjon.
  • BoCM er eneste caravan-publikasjon med autorisert, bekreftelse av opplag.
  • Magasinet har 6 utgivelser i året.
  • Magasinet distribueres også gjennom Bladsentralen

«Vår forpliktelse er å gi annonsørene størst mulig spredning  til så mange lesere som mulig. Best valuta for annonserører er når deres annonsebudsjetter går til å nå faktiske lesere.
Vårt salgsteam har dokumentasjon, krev gjerne det samme fra andre for å sikre kostnadseffektiv bruk av annonseinvesteringene.»

Bjarne Eikefjord
Ansvarlig redaktør
Bobil og Caravan Magasinet

Salgsfabrikken er stolt over å samarbeide med Bobil og Caravan magasinet!
Salgsfabrikken er stolt over å samarbeide med Bobil og Caravan magasinet!