Nytt mål nådd av dyktige selgere i Salgsfabrikken

For en tid siden overtok vi annonsesalget til Bobil og Caravan Magasinet.

På utgave nr 2/2022 satte vi ny rekord  -over 1 million innsolgt til denne utgaven.

All honnør til Vivian Karlsen, Bjørn Arild Retteråsen og Annika Fjeld for målrettet og fokusert salgsinnsats.

Dette hadde vi aldri klart uten å ha en god utgiver på laget. Redaktør Bjarne Eikefjord og daglig leder Nina I Larsen
er gode og solide samarbeidspartnere i hverdagen.
Sammen skaper vi gode resultater.

Det å sette seg hårete mål og så nå dem, er noe av det morsomste vi vet.
Tusen takk for kjempeinnsats.

Dette feiret vi med å gå på vårt lokale spisested, Skaslien – hvor vi mesket oss med 4-retters meny, Bollinger og gode viner.
Det er viktig å feire når vi gjør det ekstra godt.

Målet vårt i år er « All time high» noe vi er godt i gang med.

Wenche Huser Sund
“Dagli’ gleder” i Salgsfabrikken

Med annonser i Norsk Bobil og Caravan Clubs medlemsblad Bobil og Caravan Magasinet, treffer du som annonsør målrettet inn mot campinginteresserte over hele landet. NBCC ble etablert 3. oktober 1960, og er Norges største og eldste interesseorganisasjon for alle med bobil og campingvogn.

Norsk Bobil og Caravan Club har lokalavdelinger fra Nordkapp og Varangerhalvøya i nord til Vest-Agder og Kristiansand i sør. Vårt medlemsblad BoCM trykkes i 30.000 eksemplarer og har et bekreftet opplag

(Fagpressens Opplagskontroll) på 27.624 siste år. Bladet har ca. 110.000 lesere per utgave.

BoCM er Norges største fagtidskrift for campinginteresserte og utgis seks ganger i året. Bladet dekker de viktigste nyheter og trender på bobil- og caravanfronten, har egne sider om teknikk og utstyr, og inspirerende reportasjer fra aktuelle reisemål i inn- og utland.

Les mer om oss på www.nbocc.no