2025 blir et nytt rekordår for samarbeidet mellom Salgsfabrikken og Sykepleien, der annonseomsetningen aldri har vært høyere midtveis i året.
Magasinet Sykepleien har allerede passert årsbudsjettet – til tross for at to utgaver fortsatt gjenstår. Utgavene er fullbooket lenge før deadline, noe som viser den store interessen fra markedet for å nå sykepleiere og helsepersonell med målrettet og relevant kommunikasjon.
Også den digitale satsingen setter nye rekorder. Sykepleien.no vil nå sitt årsbudsjett innen september, og nyhetsbrevene er fullbooket helt frem til november.
Sammenlignet med samme periode i fjor har annonseomsetningen på både nett og i magasin økt med over 25 prosent til sammen!
Vi i Salgsfabrikken er veldig takknemlige for å få samarbeide med en så seriøs og solid utgiver som Sykepleien. Tilliten de har i markedet gjør at vi kan tilby annonsørene en unik mulighet til å nå ut med budskapet sitt til en svært viktig målgruppe, og vi ser frem mot neste rekord!
Wenche Huser Sund
Daglig leder
Salgsfabrikken