Kan vi bestemme hvordan høsten blir?
Vi tror det, og vi har lagt en god plan for hvordan reklameomsetning blir resten av året.
Første uken etter ferien har vi alltid fokus på hvilke resultater vi skal skape i høst.
Denne uken har vi lagt ekstra vekt på trivsel og godt teamarbeid.
Vi startet mandagen med gryterett i lunsjen, Barbro sine kanelsnurrer og et godt morgenmøte hvor tema var; «hvordan skal høsten din bli?».
Tirsdag og onsdag var vi på Støtvig Hotel ved Larkollen.
Her presenterte alle sine viktigste oppgaver for høsten, og ikke minst hva vi forventer å selge for våre oppdragsgivere og hvordan vi skal gjennomføre dette salget.
Høsten for oss og våre oppdragsgivere blir bra! Vi har stor tro på et godt salg til alle våre publikasjoner. Vi legger vekt på at kvalitet x kvantitet / høy aktivitet x god styring og gode rutiner gir oss det resultatet vi ønsker oss.
Vi har satt oss en god del hårete mål og flere realistiske mål.
Alltid med kunden i fokus. Jo bedre samarbeid med kunde, jo bedre resultater.
Porteføljen vår er spennende – med redaktørstyrte magasiner og nettsteder som blir godt lest – hver eneste dag.
Pensjonisten, Forsvaretsforum, Advokatbladet, Buskap, Mestern, Sykepleien, Bioingeniøren, Fagbladet, journalisten.no, barnehage.no, Utemiljø & Idrettsanlegg, Fargemagasinet, og mange flere.
Torsdag og fredag denne uken er det medlytt, best practise oppgaver og ikke mist masse salg som vi skal plinges inn.
Og selvfølgelig blir det ekstra god mat i kantina disse dagene også.
Som leder får du det teamet du fortjener – og jeg er strålende fornøyd med Vidar, Pia, Vivian, Marie, Terje, Øyvind, Elisabeth, Fredrik, Hege, Lena, Eva, Mona, Britt, Kikki, Emilie, Ingrid, Markus og Barbro.
Vi gleder oss til en fantastisk høst for våre oppdragsgivere og kunder, og lover å gi gass.
Og skulle du ha lyst til å samarbeide med oss, så har vi plass til et par prosjekter til – vi lover å gjøre alt vi kan for å øke salget ditt