Salgsfabrikken har gleden av å meddele at vi har inngått samarbeid med Bonnier, et av Nordens ledende mediekonsern. Som en del av avtalen får Salgsfabrikken ansvaret for annonsesalget i to av Norges mest anerkjente magasiner: Tara og Illustrert Vitenskap.
– Vi er både stolte og ydmyke over å få tilliten til å representere to så sterke og godt etablerte magasiner. Dette er magasiner med engasjerte lesere, høy troverdighet og solid posisjon i markedet – noe som gjør dem svært attraktive for annonsører, sier daglig leder i Salgsfabrikken, Wenche Huser Sund
Tara er Norges største livsstilsmagasin for kvinner 40+, kjent for inspirerende innhold om helse, livsstil, relasjoner og personlig utvikling. Illustrert Vitenskap er et populærvitenskapelig magasin med trofaste lesere som søker kunnskap, fakta og innsikt innen teknologi, vitenskap og forskning.
– Dette samarbeidet styrker vår posisjon som en ledende aktør innen nisjebasert annonsesalg. Vi ser fram til å skape verdifulle kampanjer for våre kunder i to unike redaksjonelle univers, sier Øyvind Hammer.
Salgsfabrikken har i dag ansvar for annonsesalget i en rekke profilerte nisjemedier og magasiner, og samarbeidet med Bonnier er et viktig steg i vår videre vekst og utvikling.

