Vi er stolte over å ha fått tilliten til å selge annonser for de anerkjente fagbladene Norsk Skogbruk og Kretsløpet. Oppdragsgiver er Det Norske Skogselskap, som gjennom mange tiår har vært en viktig aktør for skognæringen og bærekraftig ressursforvaltning i Norge.
Vi overtar ansvaret for annonsesalget fra 1. september, og prosjektene vil bli klargjort i løpet av ukene før sommerferien.
For oss i Salgsfabrikken er det ekstra meningsfullt å få jobbe med Norsk Skogbruk. Vi holder selv til i et område med sterke tradisjoner og mye god skogsdrift – og kjenner næringen godt. Det gjør det ekstra motiverende å kunne bidra til å styrke et fagblad som er viktig for både skogeiere, fagmiljøer og beslutningstakere.
Kretsløpet er et unikt fagblad innen avfall og gjenvinning – en sektor som spiller en stadig viktigere rolle for klima, samfunn og fremtidig verdiskaping. Vi gleder oss til å koble relevante annonsører med en målgruppe som er opptatt av sirkulær økonomi, miljøteknologi og bærekraftige løsninger.
«Da våre mangeårige annonseselger valgte å gi seg hos oss, ønsket vi å skifte til et salgsfirma med flere ressurser. Av de aktuelle, valgte vi Salgsfabrikken fordi de virket svært profesjonelle og med mye energi. Det gir oss tro på mer fart og vekst når de tar over annonsesalget i Norsk Skogbruk og Kretsløpet fra 1. september. Særlig på nett har vi ekstra forventinger. Vi opplever også at Salgsfabrikken kan passe godt inn i vårt format og våre bransjer. «
Line Venn, redaktør Norsk Skogbruk
Vi takker for tilliten – og ser frem til å bidra med godt, målrettet annonsesalg i to av landets viktigste nisjemedier, sier daglig leder Wenche Huser Sund.


